HTML

When Love Will Overcome vol2

Ez a blog zenével foglalkozik. Nem vagyunk kritikusok, csupán laikusok, akik saját (többnyire) pozitív tapasztalataik alapján írnak ide.

Friss topikok

2017.04.30. 18:29 emotive

Breaking! Új Anathema album a láthatáron - itt az első dal róla

Lehet, hogy nem én találtam fel a spanyol viaszt, de emberek, én ebbe ma futottam bele. És huh! Az a  történet, hogy én mindig valamiféle távolságtartással kezeltem a zenekar munkásságát, hiába mondta kedves slartibartfast-om, hogy igen-igen, szomorú zene, de a végén ott van benne a remény... azért nekem mindig facsarta a szívem, és nem igazán tudtam belemélyedni. 

Azóta meg, hogy a drága már nincsen, még inkább így van, mert őrá emlékeztet, de ezáltal nagyon meg is szerettem. Új értelmet nyertek a szövegek, a hangzásvilág... nekem szólnak. No és reméltem, hogy hamarosan előrukkolnak valami finomsággal, mert a zseniális Distant Satellites 2014-ben jelent meg - valljuk be. már igencsak időszerű valamilyen friss hanganyag. 

Ami hamarosan megérkezik - The Optimist címmel, az alábbi tracklisttel:

Anathema, The Optimist Track Listing

01. “32.63N 117.14W”
02. “Leaving It Behind”
03. “Endless Ways”
04. “The Optimist”
05. “San Francisco”
06. “Springfield”
07. “Ghosts”
08. “Can’t Let Go”
09. “Close Your Eyes”
10. “Wildfires”
11. “Back To the Start” 

(forrás: https://loudwire.com/anathema-the-optimist-album-springfield-song/)

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: progrock anathema


A bejegyzés trackback címe:

https://wlwo2.blog.hu/api/trackback/id/tr2212469495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása